Základní charakteristika
Pokud jste:
- Majitel/ředitel firmy a chcete se soustředit na obchod.
- Finanční ředitel a přemýšlíte, jak ušetřit.
- IT manažer a nevíte, kam dřív skočit.
Jste na správné adrese. Právě včas.
Naše společnost zabezpečuje systémovou podporu typicky pro firmy od 5 do 100 uživatelů PC. Pro ně zajišťujeme kompletní servis IT – od návrhu, přes realizaci až po dlouhodobou údržbu počítačových sítí. Postupujeme podle nejlepších zkušeností (best practices) zakotvených v britské normě ITIL se zaměřením na Service desk.
Společnost DWC obdržela se vstupem do Evropské unie v roce 2004 certifikát jakosti ISO 9001 v oboru Poskytování IT/IS služeb, Helpdesk a Servicedesk, správa a dodávky sítí, firemní infrastruktury, HW a SW
Historie
Ing.Jiří Karel, zakladatel společnosti DWC s.r.o. podniká v oblasti IT již od roku 1990. Společnost Dworkin Communication spol. s r.o., dnes DWC s.r.o. byla založena v roce 1997 Ing.Jiřím Karlem a společností Dworkin, spol. s r.o. V roce 2011 se společnost DWC s.r.o. osamostatnila a nadále vystupuje samostatně. Našimi zákazníky jsou často zastoupení nadnárodních firem. Proto DWC spolupracuje s partnery na Moravě, na Slovensku, v Maďarsku, v Polsku a v Německu. Naším cílem je mít v každém hlavním městě Višegrádského regionu zastoupení.
Náplň servisu
Podmínky smluv zahrnují odbornou pomoc jejich vlastním administrátorům ve specielních případech / kustomizace seriového software – např. Excel, vytváření www stránek, instalace-rozvoj SQL databází, práce ve FoxPro, WAN, VPN atd./, až po úplnou péči o výpočetní techniku s důrazem na software. Jsme schopni zajistit reakční dobu podle požadavků klienta od 4 do 24 hodin nepřetržitě po sedm dní v týdnu.
Servis kritických prvků /servery, e-mail/ řešíme servisním zásahem do 4 hodin od nahlášení poruchy. Ostatní servis je podle požadavků zákazníka poskytován do 8-24 hodin.V Praze je běžná doba našeho zásahu 60 minut. Nárazové či speciální akce /instalace kabelových rozvodů, jednorázové instalace většího počtu pracovních stanic, atd./ řešíme za pomoci dvou externích spolupracovníků nebo s podporou našich obchodních partnerů.
Obecně nabízíme kompletní služby zahrnující:
- Administraci serverů Windows, Lotus Notes, SharePoint, Linux
- Propojování sítí pomocí Internetu, VPN, VDSL, Wireless…
- Security management – politiky, firewall….
- Správu e-mail aplikace / Microsoft 365, Gmail, Kerio, Lotus Notes, Linux /
- Automatický update instalovaného software /zejména antiviry, SW záplaty, drivery…/
- Hot-line na třech GSM telefonech
- Servis kritických prvků /servery, e-mail/ do 4 hodin
- Servis pracovních stanic a periferií do 24 hodin (NBD – Next Busines Day)
- First-line servis pro veškerý hardware
- Pevné hodiny týdně konzultací/administrace na místě
- Vedení dokumentace LAN
- Naše zkušenosti se zaváděním a správou mnoha IT systémů v různých organizačních podmínkách
- Dodávky výpočetní techniky včetně mobilních kanceláří a telefonů GSM
Dále jsme schopni poskytnout:
- Projekt management
- Úpravu /customizace/ produktů MS-Office, LotusNotes a Pohoda
- Návrh a vytvoření systémů pro podporu rozhodování, prezentace
- Tvorbu WWW stránek a jejich umístění včetně celkového zavedení Internetu a Intranetu
- Sklad hardware pro výměny /záskokový server, apod./
- IT školení
Profesionální zázemí
Společnosti Dworkin zajišťují své služby s IT inženýry, IT techniky a IT studenty. Všichni naši spolupracovníci hovoří česky/slovensky/ a anglicky. Mezi další používané jazyky patří francouzština a němčina. Většina IT inženýrů má vysokoškolské vzdělání a nejméně 5 let praxe v oboru. Jeden IT inženýr má zpravidla na starosti okolo 110-170 uživatelů.
Podpora hardware
Pro své zákazníky zajišťujeme většinou i nákup značkové i neznačkové výpočetní techniky a techniky pro mobilní kanceláře.
Vzhledem k naší orientaci na systémy nejsme fixováni na jednoho dodavatele hardware a proto přivítáme rovněž možnost spolupráce s dodavatelem zákazníka.
Nadnárodní charakter
Našimi zákazníky jsou většinou zastoupení nadnárodních firem. Proto i Dworkin rozšiřuje síť svých poboček ve střední a východní Evropě. V srpnu 1997 jsme otevřeli kancelář v Bratislavě, následovat bude v příštím roce Varšava a Budapešť. Naším cílem je mít v každém hlavním městě regionu zastoupení o 3-6 servisních inženýrech.
Další aktivity
Pro další rozvoj našich aktivit jsme si vybrali trh GSM a wifi, zvláště mobilních kanceláří. Firma DWC je autorizovaným prodejcem společností O2, T-Mobile, Quantcom, Cisco a Zyxel.
Naše firma je připravena poskytnout vám jistotu, bezpečnost a pohodlí svých služeb.